Aquest web fa servir cookies per al seu funcionament. Si seguiu navegant considerem que n'accepteu l'ús. Més informació X Tanca
Inscripcions a partir del 11/02/2025. Places limitades.
Sortida des del Museu a les 10:00 h. Tornada entre les 13:00 h i 14:00 h
Telèfon disponible per avisos d'urgència durant l'activitat: 620 09 45 51
La producció més gran de l’IDEAL per celebrar el bicentenari d´un dels autors més reconeguts de la literatura universal.
Jules Gabriel Verne va ser un escriptor francès conegut especialment per novel·les en què apareixen molts temes de ciència-ficció i un nombre considerable d'invents tècnics, molts dels quals van ser previstos per ell i fins i tot alguns descrits amb exactitud i que van resultar realitat anys després . Una de les seves idees era la «novel·la de la física futura»: escriure aventures basades en els invents i avenços científics i tècnics.
A través de la realitat virtual farem un recorregut pels espais de les cinc novel·les més populars de Verne: La volta al món en vuitanta dies, De la Terra a la Lluna, Vint mil llegües de viatge submarí, Viatge al centre de la Terra, Robur el conqueridor.